بستن

سخنرانان نماز جمعه از مبارزه با مواد مخدر گفتند

هفت‌برکه (گریشنا): در نماز جمعه‌ی دیروز، شانزدهم تیرماه ۱۳۹۶، حجت‌الاسلام و المسلمین سعید بصیری، خطیب جمعه گراش، در خطبه دوم بخشی از سخنانش را به مبارزه با مواد مخدر اختصاص داد. اصغر فرودی، فرماندار شهرستان گراش، نیز در نماز جمعه این هفته، قبل از ورود به موضوع مواد مخدر، گزارشی از عملکرد دولت در سال گذشته در شهرستان گراش ارائه داد. پیش از این خبر مفصلی از این گزارش عملکرد در گریشنا منتشر شده بود (خبر در گریشنا).

به گزارش فیروز زارع، دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش، دیروز شانزدهم تیرماه . به مناسبت هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر، سخنرانان نماز جمعه شهر گراش به این امر مهم پرداختند. حضرت حجت الاسلام و المسلمین بصیری، خطیب موقت نماز جمعه و مدیر موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، با اشاره به پدیده شوم مواد مخدر، خواستار هوشیاری خانواده‌ها و نظارت دقیق بر نوجوانان و جوانان شد و اولویت‌پردازی را یکی از مقوله‌های مهم در این زمینه دانست. بصیری گفت: با توجه به اینکه اعتیاد ریشه‌ی ارزش‌های فرهنگی و اجتماعی را می‌خشکاند و ایثار و از خودگذشتگی را که یکی از مهمترین مقوله‌های ملی و مذهبی این مردم شریف است از بین می‌برد، جای آن دارد که خانواده‌ها با نظارت و مراکز فرهنگی با کار و تلاش در این زمینه به پیش بروند.

در ادامه اصغر فرودی، فرماندار و رییس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش، اعتیاد را یک آسیب اجتماعی بسیار جدی دانست و با اشاره به اینکه در مقوله مواد مخدر، شهرستان گراش نسبت به میانگین استان در سطح پایین‌تری می‌‎باشد، گفت: می‌طلبد که تمامی ادارات و متولیان امر به طور جدی در این زمینه وارد شوند.
فرماندار شهرستان گراش با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و کمیته‌های تخصصی پیشگیری و فرهنگی، مقابله و درمان، خواستار تلاش و جدیت بیشتر مسئولین در این امر شد. او همچنین خواستار مساعدت و مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با مواد مخدر شد و اظهار کرد: با همه‌گیر شدن و اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر می‌توانیم بر این پدیده شوم فایق آییم.

0 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top