- هفت‌برکه – گریشنا - https://7berkeh.ir -

هرمزی هم به شورای شهر نمی‌رود

هفت‌برکه (گریشنا): با استعفای حبیب‌الله مهرابی از عضویت پنجمین دوره شورای شهر گراش، نوبت به حضور عبدالرضا هرمزی در شورا رسید، اما به نظر می‌رسد این عضو شورای چهارم نیز از حضور در شورای پنجم انصراف خواهد داد.

به گزارش هفت‌برکه، سوم مهرماه، فرماندار گراش با توجه به استعفای مهرابی، عبدالرضا هرمزی را برای عضویت در شورای شهر معرفی کرد. حبیب‌الله مهرابی ۱۶ شهریورماه در نامه کوتاهی «به منظور حفظ انسجام درونی شورای پنجم» از حضور در شورای شهر استعفا داده بود.

عبدالرضا هرمزی با ۳۵۴۲ رای در انتخابات اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ به عنوان نفر ششم انتخاب شد، باید جایگزین حبیب‌الله مهرابی نفر سوم انتخاب می‌شد. اما از زمانی که مساله استعفای مهرابی شنیده شد، احتمال عدم حضور هرمزی نیز وجود داشت. مهرابی و هرمزی به عنوان رییس و نایب‌رییس در شورای چهارم گراش حضور داشتند.

دیشب ۶ مهرماه، سه عضو شورای شهر گراش برای دعوت از هرمزی برای حضور در شورا به منزل او رفته‌اند، اما به نظر می‌رسد که تصمیم هرمزی برای عدم حضور در شورا قطعی است.

نایب‌رییس شورای شهر گراش در دوره چهارم در گفتگویی کوتاه با خبرنگار هفت‌برکه در مورد عدم حضور در شورای پنجم گفت: «با توجه به شرایط موجود و ترکیب شورا، حضور من کمکی به شهر نمی‌کند و ترجیح می‌دهم با توجه به وضع جسمی خودم و پدرم، مدتی استراحت کنم و بعد در جایگاه دیگری در خدمت مردم باشم.»

هرمزی ضمن تشکر از کسانی که در انتخابات به او رای داده‌اند گفت: «در طول این ده سال حضور در شورای شهر، مردم همیشه لطف داشته‌اند. اما در این ده سال فشارهای زیادی را تحمل کردم و امیدوارم که مردم عزیز عذر مرا برای عدم پذیرش این مسئولیت سنگین در این برهه زمانی بپذیرند.» مهندس هرمزی در این پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام [1] نیز خداحافظی خود از شورا را اعلام کرد.

مهندس هرمزی سخنگوی شورای سوم و چهارم بود و در دو سال و نیم پایانی شورای چهارم به عنوان نایب رییس حضور داشت. عضویت و ریاست شورای شهرستان گراش و همچنین سمت مشاور فرماندار گراش نیز در کارنامه هرمزی دیده می‌شود. (درباره سوابق هرمزی در گریشنا بخوانید) [2]

اگر عبدالرضا هرمزی به طور رسمی از حضور در شورای شهر انصراف دهد. نوبت به حضور اکبر باقرزاده نفر دوم علی‌البدل در شورای شهر خواهد رسید. (درباره اکبر باقرزاده در گریشنا بخوانید.) [3]

[4]