بستن

مهرابی: شکایت می‌کنیم؛ اگر مدرکی دارید منتشر کنید

هفت‌برکه – گریشنا: نامه‌ای که علی‌اصغر حسنی، رییس شورای شهر، در جواب به یکی از سوالات دکتر ابراهیم مهرابی در مورد طرح تفصیلی منتشر کرد، بدون جواب نماند (سوالات دکتر مهرابی، و نامه حسنی در گریشنا). امروز حبیب‌الله مهرابی، رییس شورای چهارم و یکی از افرادی که در جوابیه‌ی حسنی از او نام برده شده، متنی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد.

در این متن کوتاه، مهرابی نامه‌ی حسنی را «مملو از تهمت و دروغ» دانسته، و خواستار این شده است که اسناد و مدارک علیه او و مهندس هرمزی و زارع، شهردار سابق گراش، در مورد طرح جامع و تفصیلی برای عموم منتشر شود. او در آخر تاکید کرده است: «هرچند مراتب از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهیم داد.»

متن ارسالی حبیب‌الله مهرابی با کمترین ویرایش متنی در زیر منتشر می‌شود:

با سلام و عرض تبریک به مناسبت این ایام فرخنده.

نظر به انتشار نامه (مصوبه شورای پنجم) با شماره‌ی ۵۴۱مورخه ۳۱/۴/۱۳۹۷ با سربرگ رسمی شورا و بدون مشخص بودن مقصد نامه در فضای مجازی، که حاکی از عصبانیت و بداخلاقی بعضی از اعضای شورا می‌باشد، که خود در اثر این عصبانیت‌ها و عدم آشنایی به قانون، به استناد سابقه‌ی شماره‌ ۱۳۹۳۰/ت /۹۶ک مورخه ۲۱/۹/۱۳۷۳ و یا ده‌ها مورد دیگر، که حتی با بعضی از آنها صدها خانواده درگیر هستند و تاکنون خسارت جبران‌ناپذیری متوجه شهر و مردم فهیم نموده است؛ و در آن نامه‌ی مملو از تهمت و دروغ که ذکری از خاندان هرمزی و مهرابی به میان آمده است؛ شرعاً و قانونا از طریق همین فضای مجازی درخواست می‌کنم هر نوع مصوبه، نامه، صورتجلسه و یا تایید و تصویب طرح جامع و تفصیلی، حتی سفارش به مشاور طرح مبنی بر الحاق اراضی به محدوده‌ی خدماتی که به امضای اینجانب و یا مهندس هرمزی و یا جناب آقای زارع، شهردار گرانقدر سابق گراش، رسیده باشد و ایشان در اختیار دارند، جهت اطلاع جوانان عزیز و مردم مطالبه‌گر منتشر نمایند. هرچند مراتب از طریق مراجع قضایی مورد پیگرد قرار خواهیم داد. لطفاً در تمام گروه‌ها منتشر فرمایید.

با سپاس فراوان

حبیب‌الله مهرابی

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

13 نظر

    1. دوست عزیز شما که از همه ی ماجرا مطلع نیستی لطفا قضاوت نفرما!
      شورای پنجم از زمان استعفاء آقای مهرابی تا کنون از هیچ هجمه و تهمتی به اعضای محترم شورای قبل فرو گذار نکرده و حال که دکتر مهرابی به عنوان یک شهروند صرفا سوالات متداول عموم مردم را در رسانه از اعضای شورا مطرح کرده اینگونه بر آشفته اند و با ادبیات سخیف و تهمت و افترا از پاسخ دادن به این سئوالات طفره رفته اند..!
      آتش را چه کسی شروع کرده!؟ مگر نه اینکه اعضای شورا قبل بارها صحبت از برگزاری مناظره کرده اند!؟ چرا حسنی و یارانش حاضر به مناظره نیستند که اگر اسنادی در اختیار دارند ارائه نمایند!!
      در ثانی دکتر مهرابی ۲۰ سئوال از مجموعه شورا مطرح کرده؛ چرا این آقایون صرفا یک سوال را پاسخ داده اند و چرا حسنی مسئله شخصی خود را با شماره و سربرگ شورا و از طرف رئیس پاسخ گفته!؟

  1. اقای مهرابی شما برای همه گراشیها ثابت شده ای
    به پاکی و درستی شما هیچ شکی نیست و با این اراجیف هم نمیتونن شما رو خراب کنه

  2. به مهرابی ایمان قلبی دارم،شورا فعلی مزحکترین شوراایی هست که تا به حال دیدم،البته خلایق هر چه لایق

  3. با سلام در جواب اقا یا خانم گراشی….مطالبه گری حق شهروندی هستش سوالاتی پرسیده شده….و شورا هم میتواند با سند و مدرک جواب دهد…وحال این طور جواب دادن چه از سوی اقا باقرزاده با ادبیات چاله میدانی نه با این لحن اقا حسنی ب دور از یک نهاد مردمی مثل شوار می باشد…..صبر در کیله امور جواب خواهد داد….

  4. یه کم به جای به هم دیگه بتوپید بیاید درجمع مردم ببنید چه دردی دارن والا شما قسم خورده مردم هستید همه اعضا به منفعت شخصی هستن اون دنیا باید جواب این مردم بدید

  5. یه عده ای هم وسط خوب از اب گل الود ماهی میگیرند..
    وحدت گراشی ها وقتی خراب بشه ، باعث خوشحالی خیلی هاست..
    به عنوان یه شهروند خواهشمندم این ماجرا رو تمومش کنید…

  6. مهرابی فرد دلسوزی هست و حسنی هم همچنین ولی حسنی نباید با این حرفا بیشتر آتش افروزی کنه .اخه همه چیز فراموش شده بود ولی به نظر من این کارا وکار حسنی شکایت بهمراه داره چون به جسارت دوتا قوم پرداخته

  7. برای همه روشنه که این شورا بفکر منافع خودشه.همونجور که شهردار بفکر شهره.
    اقای خورشیدی و خانم ناصری تا کی سکوت؟
    اقای خورشیدی ما به شما رای دادیم و شما رو بعنوان رییس شورا فرستادیم، حالا چی شد؟مطمئنم اقای حسنی زیر اون یکسال ریاست میزنه و یا رییس میمونه و یا از شورا میره.
    اقای فتحی هم که معلوم نیست کدوم وریه
    اقای مهرابی هروقت سکوت رو شکستن، خوب همه رو ساکت کردن ولی افسوس که سکوتشون باعث جری شدن بعضیا میشه
    اقای مهرابی، اقای خورشیدی، خانم ناصری، حمایتتان میکنیم
    از شما یک اشاره، از ما کمک و همیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 نظر
scroll to top