بستن

بزرگسالان تنیس روی میز گراش هم لیگ برتری شدند

هفت‌برکه: جمعه ۱۵ اسفندماه روز دراماتیکی برای تیم هیات تنیس روی میز گراش بود. راکت‌به‌دستان گراشی که با اقتدار و بدون شکست در گروهشان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها راه یافته بودند، در بازی مقابل تیم لیدومای شیراز شکست خوردند تا به مقام سوم مشترک بسنده کرده باشند و صعود به لیگ برتر را نیز از دست‌رفته ببینند. چون قرار بود تنها دو تیم حاضر در فینال رقابت‌ها به لیگ برتر صعود کنند. اما با تصمیم فدراسیون تنیس روی میز، هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی هیات تنیس روی میز شهرستان گراش، مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه در تاریخ ۱۳ الی ۱۵ اسفندماه در اکادمی امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران به صورت دوره‌ای برگزار گردید و تیم هیات گراش با ترکیبی جوان پا به این رقابت‌ها گذاشت (خبر در هفت‌برکه).

تیم هیات گراش توانست در گروه دو مسابقات با شکست دادن تیم‌های کسما شیراز، بسیج مقاومت شهید تندگویان اصفهان، عقاب نهاجا تهران، هیات امیدیه خوزستان و دبیری تبریز با ۵ برد و ۱۰ امتیاز به عنوان تیم اول به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند. اما در مرحله نیمه‌نهایی با نتیجه ۳-۱ مغلوب تیم لیدومای شیراز شد. در پایان رقابت‌ها تیم‌های عقاب نهاجا تهران و لیدومای شیراز به ترتیب مقام اول و دوم را کسب کردند و تیم هیات گراش و شرکت مبنا تهران به مقام سوم مشترک رسیدند.

بدین ترتیب، تیم هیات گراش توانست برای اولین بار در تاریخ ورزش شهرستان گراش و تنیس روی میز جنوب استان فارس، به مقام سوم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور دست پیدا کند و جشن صعود به لیگ برتر بگیرد. هر چهار تیم فوق به لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کردند.

تیم هیات گراش را مهدی رام‌یارپور، محمدمهدی آخوندی، محمدحسن سبزواری، مبین علیپور و مسعود درویشی تشکیل می‌دادند و هدایت تیم به عهده عبدالهادی موغلی، مرتضی موغلی و حسین درویشی بود.

این دومین مقام راکت‌به‌دستان گراشی در ماه اخیر در سطح کشوری است. دوم اسفندماه نیز تیم ایمننت گراش توانست مقام سوم لیگ برتر باشگاه‌های نوجوانان و جوانان کشور را کسب کند (خبر در هفت‌برکه).

همچنین شایان ذکر است حمیدرضا موغلی از گراش به عنوان داور در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور قضاوت چند مسابقه را عهده‌دار بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top