بستن

تداوم روز خبرنگار در دیدارهای اداری از موسسه هفت برکه

گریشنا: مصادف شدن هفدهم مرداد، روز خبرنگار، با روز جمعه باعث شد مراسم ویژه‌ی این روز یا زودتر برگزار شود (مثل مراسم روز خبرنگار، چهارشنبه پانزدهم مرداد) یا دیرتر (مثل دیدار فرماندار گراش با خبرنگاران، شنبه هجدهم مرداد). اما دید و بازدیدها و تقدیر و تشکرها همچنان خبرنگاران را غافل‌گیر می‌کند.

امروز دوشنبه ۲۰ مرداد، موسسه فرهنگی هنری هفت برکه گراش میزبان چند تن از روسای ادارات و ارگان‌های شهر بود که برای دیدار با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران و تقدیر از فعالیت‌های این مجموعه آمده بودند. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، روسای اداره اوقاف، ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و محیط زیست، و معاونان اداره آموزش و پرورش امروز دقایقی را با نویسندگان نشریه افسانه و سایت گریشنا سپری کردند و نظرات و پیشنهادات‌شان را با آنها در میان گذاشتند.

 سرگرد مفتاح: اهمیت رسانه را دریابید

در دیدار سرگرد مفتاح، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گراش، یکی از دلایل توجه ویژه‌ی او به خبرنگاران مشخص شد: او در دوران دانشجویی و در بسیج دانشجویی سردبیر و مدیر مسئول نشریات دانشجویی موفقی بوده است. سرگرد مفتاح گفت در دورانی که به تعبیر مقام معظم رهبری دوران جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای است، کار خبرنگاران بسیار دقیق و مهم است.

Khabarnegar13920520 (1)

حجت الاسلام زین‌الدینی: بُرنده‌تر بنویسید

حجت الاسلام زین‌الدینی رییس اداره اوقاف شهرستان گراش به پرانرژی بودن و صراحت‌اش شناخته شده است. او در طی حدود یک ساعتی که در موسسه حضور داشت، درباره مباحث مختلفی صحبت کرد، از جمله درباره‌ی گزارش این شماره از نشریه درباره‌ی نحوه واگذاری زمین‌های گراش، بحث‌هایی که درباره‌ی مدیریت او در اداره اوقاف وجود دارد، و تغییراتی که در این اداره به وجود آورده است. زین‌الدینی با اهدای لوح تقدیر و هدیه از خبرنگاران دیدارش را به پایان برد.

Khabarnegar13920520 (2)

میرزا اکبری: به قدرت خودتان باور داشته باشید

میرزا اکبری رییس اداره ورزش و جوانان همراه با مهندس فریدون اسدی مدیر جهاد کشاورزی، و مهندس محمدرضا جمالی رییس اداره محیط زیست شهرستان گراش به موسسه هفت برکه آمد. البته دو اداره ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی پیش از این در روز چهارشنبه نیز در مراسم روز خبرنگار مشارکت داشتند، و امضای مهندس اسدی پای تقدیرنامه‌هایی که آن روز اهدا شد وجود داشت. میرزا اکبری که خود یکی از فعالان پیش‌کسوت مطبوعاتی است، سخن‌اش را با تشکر از خبرنگاران آغاز کرد؛ و در ادامه مهندس اسدی و مهندس جمالی نکاتی را در مورد فعالیت اداره مطبوع‌شان و انعکاس اخبارشان بیان کردند.

Khabarnegar13920520 (3)

بدیع‌زادگان: همکاری‌ها می‌تواند قوی‌تر هم باشد

عبدالمهدی خواجه، معاون پشتیبانی، و مهرداد بدیع‌زادگان مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش گراش به نمایندگی از این اداره به دیدار خبرنگاران آمدند، و لوح تقدیرها را به آنها اهدا کردند. تغییرات پیش رو در مدیریت آموزش و پرورش گراش، و فعال نمودن خبرگزاری دانش‌آموزی (پانا) از جمله مباحثی بود که در این دیدار مطرح شد.

Khabarnegar13920520 (4)

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. با سلام
    خوب است که به مناسبت‌های مختلف، نهادهای مختلفی که در شهرستان فعالیت دارند از هم تقدیر کنند و نهادهای دیگری برگزارکننده مراسم باشند. تقدیر یک گروه از همان گروه کار خوبی است اما خوبتر آن است که کسانی دیگر انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top