بستن

قائدی از شهرداری گراش رفت

گریشنا: با استعفای مهندس حسین قائدی شهردار گراش، شورای شهر به دنبال شهردار جدید است.

Qaedi Shardar

به گفته عبدالرضا هرمزی سخنگوی شورای اسلامی شهر گراش، بعد از چندین بار استعفای شهردار در ماه‌های اخیر سرانجام شورا با رفتن مهندس قائدی از شهرداری گراش موافقت کرد. مقصد بعدی قائدی به احتمال زیاد شهرداری زرقان است.

موضوع استعفای شهردار در جلسه ۲۵ آبان شورا مطرح شد. با توجه به عدم حضور رییس شورا تصمیم‌گیری نهایی به جلسه ۲۶ آبان موکول شد که در این جلسه با رای حداقلی چهار عضو شورا با استعفا شهردار موافقت شد.

سخنگوی شورا در مورد دلایل استعفای شهردار می‌گوید: مهمترین دلیل شهردار برای رفتن سکونت خانواده‌اش در شیراز بود همچنین برای ادامه درمان خود نیاز داشت در نزدیکی شیراز حضور داشته باشد.

هزمری در پاسخ به این سوال که آیا اختلافی بین شورا و شهرداری وجود داشته که عامل استعفای شهردار باشد می‌گوید: «خیر اختلافی وجود نداشته است و فضای جلسه خیلی سنگین بود و اکثر اعضا با استعفای شهرداری کاملا مخالف  بودند. اما خود شهردار از شورا درخواست کرد که این لطف را در حق او داشته باشند و حضور او در مرکز استان را به عنوان حضور یک شهروند گراشی بدانند. چهار رای شورا نیز نه به دلیل مخالفت با شهردار بلکه برای طی شدن روند قانونی و موافقت با استعفا بود.»

هرمزی ابراز امیدواری کرد که مهندس قائدی با توجه به دوران موفقی که در شهرداری گراش داشت در پست‌های مدیریتی بالاتر نیز حضور پیدا کند و ارتباط او با شهر گراش قطع نشود. هرمزی گفت: «مهندس قائدی از پتانسیل بالایی برخوردار است و همچنان دورادور از توانمندی او استفاده خواهیم کرد. موافقت با استعفا هم فقط و فقط به دلیل درخواست خود شهردار بود وگرنه هیچ کدام از اعضا تمایل نداشتند که ایشان از شهرداری گراش برود.»

شورای شهر سه ماه برای معرفی شهردار جدید فرصت قانونی دارد. با توجه به این که سرپرست شهرداری باید از میان نیروهای رسمی شهرداری باشد از سوی شورای شهر مهندس دانیال هاشمی مسئول امور عمران و شهرسازی شهرداری، سرپرستی شهرداری را بر عهده خواهد داشت. هرمزی می‌گوید: «با توجه به آشنایی مهندس هاشمی با فضای شهرداری، اختلالی در روند کارهای شهرداری به وجود نمی‌آید و شهرداری مثل همیشه پاسخگوی مردم خواهد بود.»

هرمزی می‌گوید: «برای انتخاب شهردار جدید هنوز بحثی در شورا مطرح نشده است ولی به سرعت جلسات بررسی گزینه‌های شهرداری را آغاز خواهیم کرد.»

 

شش سال و یک ماه شهرداری

حسین قائدی ۲۴ مهرماه ۱۳۸۷ از سوی شورای سوم جانشین محمد نام‌آور در پست شهرداری گراش شد. بعد از پایان دوره سوم قائدی آماده رفتن از گراش شد. ۱۴ شهریور ۹۲ قائدی در جلسه تودیع و معارفه شورای سوم و چهارم به بخشی از انتقادهای موجود پاسخ داد. (خبر در گریشنا) با همه این وقایع و برخی انتقادهای اعضای جدید، در نهایت همه اعضای شورای چهارم رای به ماندن قائدی در پست شهرداری گراش دادند. (خبر در گریشنا) در ۱۴ ماه همکاری دهمین شهردار با شورای چهارم چندین بار خبر استعفای شهردار از گوشه و کنار شنیده می‌شد. با قطعی شدن پست شهرداری زرقان در نهایت ۲۵ آبان مهندس حسین قائدی توانست اعضای شورا را راضی به رفتن خود کند.

در کامنت‌های همین مطلب می‌توانید نظرات خود را در مورد شش سال حضور قائدی در شهرداری گراش بنویسید.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

104 نظر

    1. جناب شاهد عینی…
      تا آنجا که ما اطلاع داریم از زمان انتخاب این ابرمرد تا اواخر شورای سوم، حدوداً ۱۱۰۰ نفر از غارتگران بیت المال شهرداری را شناسایی و با حفظ آبرو، حق و حقوق شهروندان را از حلقومشان خارج کرده و صرف زیباسازی شهر کردند. البته به جز یک نفر که خودش، خودش را رسوا کرد و هزینه ساخت پارک نارنج از حلقوم آن شخص هم بیرون کشیده شد.
      درود بر سردار سازندگی گراش

  1. با سلام
    پیشرفت محیط شهری گراش مدیون زحمت های زیاد مهندس قائدی و کلیه همکاران محترمشونه هر کجا هستند سلامت و تندرست و موفق باشند

  2. با سلام و احترام به جناب حسین قائدی
    بودنت باعث دلگرمی فرهنگی بود و رفتنت در این زمان و موقعیت باعث ناراحتی مضاعف برای بنده شد.امیدوارم هرجا هستید در کنار خانواده تان سالم و موفق باشید. محل کار مرد خانه جدای از محل زندگی باشد برای همسر و فرزند سخت است چون بنده ۸سال با این وضعیت روبرو بوده ام و الان دومین روز است که مهدی را به گراش آورده اند. باتشکر از شما به خاطر تلاشتان در امر شروع ساخت کتابخانه.

  3. بعنوان یک شهروند از تلاش آقای شهردار تشکر میکنم. البته انتقاداتی هم به ایشان وارد است که متاسفانه چندان به آن تاکنون توجه نشده است یکی اینکه اصلا مردمی نبود یعنی در بیم مردم نبود با کسانی خاص ارتباط داشت ۲_ در مقایسه با شهرداری شهرهای همجوار با توجه به در آمدی که داشته کار آنچنانی هم که در شان شهر گراش باشد انجام نداده است .۳_ متاسفانه اینقدر شورای فبلی و فعلی خود را در مقابل این شهردار کوچک و حقیر شده بودند که جرات کوچکترین سوالی را از وی نداشتند یعنی آقای شهردار به شورا دستور میداد..۴_ شهردار هم جز مسولانی است که دارایی آنان را قبل و بعد از پایان کارش در شهرداری باید محاسبه شود لذا مسولین ذیربط عنایت کنند برای رفع سوی ظنها اقدام نمایند .

    1. سلام علی
      خیلی هم فرد باهوشی بوده که نیومده میان غارتگران و کوردلان و روباه صفتان خودش را نشون بده و یا چاپلوسی کنه. به این میگن مدیر چشم و دل سیر

  4. شایسته بود که شورای محترم به پاسداشت خدمات صادقانه این ابرمرد سازندگی شهرستان مراسم تودیع باشکوهی می گرفت . البته این نیز از خلوص نیت جناب قایدی می باشد.
    آن سفرکرده که صدقافله دل همره اوست
    هرکجاهست خدایا به سلامت دارش

  5. با سلام.
    بنظر من باید دست همچین هایی ادمایی بوسید. خداییش شهر گراش در این دوسال پیشرفت زیادی داشته.. ورودی شهر بسیار زیبا و چشمگیره. من وقتی از گراش رد میشم گراش رو با بقیه شهرا مقایسه میکنم. واقعا عروس منطقه اس.. خسته نباشید به شهردار وبا ارزوی موفقیت برای ایشان ..

  6. همچین می گن شورا ناراحته از رفتنش انگار نه انگار که همین شورای الان بود که باعث شد شهردار بخواد بره. و کسی جز (…) رو باعث و بانیش نمی دونم.

    آقای (…) مسئولیت عواقب بعدی این جریان و پس رفت احتمالی شهر به گردن شماست.

  7. ان مرد امد .ان مرد دیروز امد.ان مرد در گرما امدان مرد در خشکی امدان مرد با کار امد .ان مرد با گل امد .ان مرد با سبزه امد.ان مرد با نشاط امد .ان مرد ابادکرد .ان مرد با پارک امد ….ان مرد رفت ان مرد در سرما رفت .ان مرد دیروز رفت .ان مرد با یادگاری رفت .نامش را جا گذاشت و رفت.ان مرد…سپاس که امدی .ساختی .رفتی .
    دلت شاد و سرت سلامت

  8. انصافاً زحمات زیادی متحمل شدند وبا درایت تحول زیادی ایجاد کردند ارزوی موفقیت برای ایشان دارم بعنوان یک شهروند سپاسکزارم

  9. الحق و الانصاف زحمت زیادی کشیدن .انشاالله در هر کجا هستن موفق باشن و شهردار بعدی بتوانند رویه ایشون رو ادامه بدن انشاالله .

  10. از زحمات اقای قایدی بخصوص برای رسیدگی به شهرک تشکر میکنیم و قدردان زحمات ایشان هستیم .ما برای مشکلات خدمت همه شهرداران محترم قبلی رسیدیم ولی متاسفانه هیچکدام به مشکلات رسیدگی نمیکردند .تا اینکه خدمت اقای قایدی رسیدیم روز عید غدیر .امدند م حرف ساکنین را شنیدند و قول دادند و الحق والانصاف هم به قولشان عمل کردند .هرکجا هستند برایشان بهروزی وسربلندی ارزو میکنیم .

  11. رفتی وبا رفتنت دلمون غمگین شد . تشکر و سپاس از آمدنت و خسته نباشی و خدا قوت به رفتنت .
    خوش آمدی برادر و خوش رفتی برادر …
    ایشالله یکی مثل خودت جایگزینت بشه .
    به امید گراش بهتر

  12. حقا که غریب پرستی تو خونمون هست.حالا اگه یه مدیر بومی بود انچنان می کوبوندین که حالشان جا بیاد.قضیه دعوای شهرداری و شهرسازی یادتون نرفته که.

  13. خیلی هم خوب شد که رفت، باید زودتر از اینا میرفت
    ما که هیچ رونق و آبادانی و پیشرفتی توی منطقه خودمون ندیدیم. اصلا هم شهردار به دردبخوری نبود. کسی بود که با قشر مرفه ارتباط داشت و کاری به شهروندان متوسط و ضعیف نداشت. کسی بود که هزینه‌ها و بودجه‌های هنگفتی رو چه در قالب قانون توسط خودش و چه در قالب غیرقانون توسط زیرمجموعه شهرداری اخذ کرد اما به جا خرج نکرد.
    ۶ سال از دوران شهرداری ایشان گذشت اما دریغ از ۱ متر آبادانی شهرک ایمان. دریغ از کارهایی که بصورت قانونی باید برای این منطقه اجرا میشد.
    آقای قایدی خوب شد رفتی. هر کجا رفتی خوش باشی و سلامت ولی خدا کند به عنوان مسوول گاهی به گراش برنگردی و پست و مقامی نگیری.
    من که نه، بلکه همه اعضای شهرک ایمان از استعفای ایشان بسیار خرسندیم و خوشحال، اما خدا کند شهردار بعدی بدتر از این نباشد.
    به امید دیدار فقط به عنوان یه آشنا

    1. شهرک ایمان…
      از متولیان شهرک ایمان بپرسید حق و حقوق شهرداری کجا هزینه کرده اند بعد انتقاد کنید. به این میگن شهردار زیرک و هوشمند. از هرکجا عوارض گرفته هزینه کرده. حق الناس و پارتی بازی بلد نبوده.

    2. از نظر شما گراش فقط شهرک ایمانه؟
      برید یه دور توی خیابون اصلی , کمربندی, شهرک رزمندگان , پارک های سطح شهر , بازار مرکزی و… بزنید تا متوجه فعالیت ایشون بشین.
      کوته نظری یعنی همین که در شعاع دید انسان فقط یک شهرک جا بگیره.

  14. حیف و صد حیف که این مدیر به ظاهر کوچک, ولی بافکر نو و اندیشه های بلند توانستند بعد از ۵۰سال استقرار شهرداری در گراش، شهرمان را به جایگاه واقعی خود برساند.
    درود بر شما و همکاران زحمت کشتان
    لعنت بر افرادهای تنگ نظر، کوته نظر، کوته فکر و بدخواه
    امیدوارم که فضای سبز و زیبای شهر به شهر سوخته تبدیل نشود و توسعه شهر هم متوقف نگردد.
    دعای خیرمان بدرقه راهتان باد. و هرجا که هستی دست حق نگهدارت باشد.

  15. احسنت بر برادر عزیز نوبهار
    افرین بر توصیف بجا و شایسته تان
    دل گراش و کلات و مردم هم با خودشان هست تا همیشه
    و الحق که مهندس قایدی فردی شایسته و کاردان بودن
    حیف که قدر ندانستیم

  16. ما زنان
    تا ۶ سال قبل کی پارک میرفتیم
    تا ۶ سال قبل کی گل می رویید
    تا ۶ سال قبل کجا شهر روح داشت
    تا ۶ سال قبل کجا از شهرهای دیگه به پارک های مان میامدند
    تا ۶ سال قبل ……..
    قدر زحمات و خدمات مردان مرد مث مهندس قایدی باید دانست.

    1. جناب آقای مهندس حسین قایدی
      درود بر شما و همکارانتان که قانون شهر و شهرسازی بر مجموعه شهرداری گراش حاکم کردید و شهرداری گراش را ارتقاء درجه دادید.
      البته شورای چهارم باید هوشیار باشند که دوباره افراد مکار و دو رو و غیرمتخصص به مجموعه شهرداری رخنه نکند چون که مهندس قایدی سد راه خیلی ار روباه صفتان و گرگ صفتان شده بود.

    2. ببخشید خواهرم با این تفاسیر شما می توان فهمید که باعث همه این تغیرات اقای شهردارن
      پس گذر زمان و عوامل دیگه کاره ای نیست فقط ( شهردار)
      پس زیاد شدن این همه دانشجو ، دکتر ، مهندس و…….گراشی دراین چند سال اخیر چگونه باید ربطش داد به شهردار ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  17. سلام.
    حق با خواهر محترمه.من در جریان کار آقای شهردار نیستم.ولی چیزایی که با چشم خودم میبینم نمیتونم نادیده بگیرم.شهرتون بسیارزیباست با گلکاری هایی که صورت گرفته.پارک بسیار زیبایی دارید جمعه های هر هفته مردم از روستای ما میان اونجا.مگه اوز پارک نداره.مگه لار نداره؟؟من لار زندگی میکنم.ولی هر هفته بچه هام رو می ارم پارک گراش.. قدردانی خصلت انسانهای بزرگ هست..منطقی باشید دوستان.مغرضانه کامنت نزارین.لطفا.

  18. این جوری که شما از شهردار تعریف تمجید می‌کنید مردم شهرهای همجوار فکر می‌کنند که مردم گراش از نصب چند تا سرسره و تاب به وجد اومدن و چقدر خوشحالند برادران من اگر ساختن چند پارک محله ای این قدر برایتون مهم است پس برید باغهای شهرمان ببینید که چی درست کرده اند پس اونا از شهردار بیشتر فعالیت کردند یکی نیست بپرسد این هنه پول در طول ۵ سال چکار کرده است یکی نیست بگوید چرا برای دیدن شهردار این همه برای مردم ناز و کرشمه میکرد یکی نیست بپرسد خیلی کارهاییکه که شخص مراجعه میکرد و جواب منفی میگرفت
    باوری کتید آقای شهردار به ما می‌خندد شما وضیعت مالی قبل و بعدش را حساب کنید . از روی احساسات تمجید و تعریف نکید

    1. تعاریف از روی احساسات نیست مساله ایست که همه میبینند و در موردش نظر میدهند.
      کسی که باغ خودش را آباد میکند هدفی شخصی داشت. اما کسی که شهر را آباد کرد برای اهداف شخصی نبود.
      این مسئله که ایشون پولی کاسب شدند یا نه تهمتی بیش نیست . بترسید از روز حساب

  19. بدینوسیله جا داره از تلاشهای شهردار و استاد عزیز جناب آقای مهندس قائدی به پاس زحمات بی شائبه در راستای آبادانی شهرمان قدردانی نموده و از درگاه ایزد لایزال برایشان سلامت ، سعادت و توفیق روزافزون خاستاریم.

  20. جالبه که همشهریان عزیزمون فقط اون چیزی که براشون نمایش داده میشه رو میبینن و قضاوت میکنن، خیلی فرق فیلم و واقعیت رو متوجه نمیشن.
    کافیه به لایه های زیرین اخلاق و رفتار ایشون و منافع شخصی خودش و برخی دوستانشان پی ببرید.
    (…)
    کاش مردم ما از همه موضوعات با خبر بودن

  21. خطاب به ،همشهری ،شهرک ایمان،وراستی اول اینکه هر انسانی به طور کامل از همه خوبی ها بر خور دار نیست و شاید نقطه ضعف هم داشته باشه ولی باید به این موضوع توجه داشت که جناب قائدی و همکارانشون کارها و دیدگاهای مثبت شون خیلی زیاد تر به چشم می‌خورد که کارهای منفی به نظر شما دلیل اجرای قانون است که بعضی از شماها حاضر به تحمل آن نیستید ،و بعد جرا شما از طرف جمع صحبت می‌کنید من یکی از ساکنان شهرک ایمان هستم و نظر شما را اصلا قبول ندارم .

  22. علی اقاو م .راستی
    کلام شما دردفاع ازشهردارانی هست که حتی جنم ساخت تاب و سرسره و پارک محله ای را هم نداشتند ولی بدلیل حمایت ازشهرداران گراشی که از اقوام شما هستند تحمل این قدرشناسی مردم فهیم را ندارید

  23. از زحمات ایشان در شش سال گذشته تشکر میکنم .دوستان انصاف و اعتدال را فراموشمان نشود.در هر مجموعه یی عیب و ایراد پیدا مشود افراد کار شکن هم .بیاییم ترازو باشیم خوبیها و کارهای مثبت را یک طرف و منفیها را طرف دیگه.بعد قضاوت کنیم.دوستانی که با کامنتهای انحرافی فضا را الوده اتهام میکنند به فکر عواقب اخروی این اتهام باشند.هر چند هر ادمی جایزالخطاست ولی اصل بر برائت است مگر این که خلافش ثابت شود. دوستان که ادعا بر خلاف ایشان دارند می‌توانند به شورا بروند و مدارک ارایه دهند. ما که قدر شناس هستیم بومی وغیر بومی. کار ایشان را با شهرداران ۳۰ سال گذشته مقایسه کنند البته در ظرف مکان و زمان و امکانات.

  24. با تشکر از جناب مهندس قائدی که در این چند سال برای شهرمان زحمت کشیدند، به هر حال عملکرد و زحماتی که برای شهر ما کشیدند به مراتب بهتر و بیشتر از شهردارهای قبلی بوده است. یادمان نرفته که شهردارهای قبلی چقدر کم لطفی در حق گراش کردند و فقط به فکر منافع خودشان بودند..

  25. گریشنا چرا اون قسمت نظر منو حذف کردین؟؟؟؟؟!!!!
    مگه چی نوشته بودن.
    سیاسی یک بام و دوهوا خوب نیستا.
    بزارین مردم واقعیت رو متوجه بشن

  26. خدا قوت مهندس قایدی
    مرحبا بر کار و سازندگی شما
    مرحبا بر صبر و حوصله شما
    در هر کجا که هستین شاد و تندرست باشید
    و ایشاله یه روز مدارج بالای مدیریتی شما را شاهد باشیم

  27. ان شاله شورا یک شهردار بومی مثل قبلی ها رو انتخاب کنه تا یاد و خاطره تمام اون باندبازی ها،حق خوری ها،بی تدبیری ها،ناکارامدی ها ،اشنا بازی ها و دو دستگی های ناساگ بللز رو زنده کنه…

  28. تشکر از باب رنگ امیزی
    تشکر از باب نقاشی صورت
    تشکر از باب سواری گرفتن
    تشکر از باب بستن چشم عوام
    تشکر از باب همراه کردن جار چی ها باخود
    تشکر از باب تبدیل سر مایه و پس انداز مردم شهر به رنگ
    تشکر از باب همه چیزهایی که نگفتنش از گفتنش و گفتنش از نگفتنش سخت تر است
    مرحبا به شما اقای مهندس
    مر حبا به همه چیزهایی که خودت بهتر میدانی
    فقط مهندس جان رفتارو تشکر مردم را به پای سادگیشا نزار صداقتشان بیش از اندازه است .
    در خلوت خود نخند به ….مردم –

  29. مهدی خان
    چشمهاتو خوب باز کن ببین نظر اکثریت مردم اینه که این اقا برا گراش خیلی زحمت کشید اگر قصد شما اینه که یه شهردار بی خاصیت مثل قبل از این اقای خاص بیاد و کبریت بی خطر باشه این یک پسرفت بزرگه.دقیقا شورا باید بدنبال یک شهرداربا قابلیت های دوچندان نسبت به مهندس قایدی باشد. که این کار باز از ارزشهای این بزرگوار نمی کاهد
    به جز اولین شهردار گراش و مهندس قایدی مابقی سوابق درخشانی نداشته اند جز دست اندازهای ده پانزده متری یا گود ملی یا …….

  30. چه خوب گفته ؛
    در خرابات مغان نور خدا میبینم این عجب بین که او را ز کجا میبینم
    هرکسی روز بهی میطلبد از ایام علت ان است که هر روز بتر میبینم
    من از این شهردار محترم هیچ کار زیر بنایی که پشتوانه شهرداری و شهر باشه رو ندیدم خدا رحمتش کنه اقای الله قلی خان اقتداری (اولین شهردار )که ایشان با وجود کمبود پول و امکانات در مدت زمان کوتاه چه کارهایی که برای شهر و شهرداری که انجام نداد(اسفالت شهر با چه دوام و ماندگاری،خریداری زمین و ساخت ساختمان شهرداری،اوردن برق و اب برای مردم قدر نشاس)حلا باز هم بگید که درین۳۰ سال ما چیزی از شهرداری ندیدیم فقط وفقط این شهردار گراش را اباد کرده!!!!!!!!!!!!؟؟؟

  31. شهردار محترم واقعا ب شهر روحیه تازه یی بخشیدن.دستشون درد نکنه.ما از عوامل پشت پرده بی خبریم پس نظر نمیدیم انچه عیان هست و دیدیم رو بیان میکنیم و تشکر هم میکنیم،فقط…جناب قایدی گرتش تنها ب پارک و فضای سبز نیاز نداشت ب این همه نقاشی های گران نیاز نبود،شما میتونستی خرج یکی از دیوارها رو کم کنی و ب مشکل رودخانه بزرگ شهرک ایمان برسی ،یعنی مشکل ما هیچ ارزشی نداشت؟؟؟؟چون توو دید عموم نبود رسیدگی نکردین؟؟؟؟اگه ب ما هم بها داده بودین امسال ما هم از نعمت گاز شهری بهرمند بودیم.خدا قوت مرد ولی میتونستی دل ما شهرک ایمانیهای کم بضاعت رو شاد کنی…دعات هم میکردیم.ب هر حال خسته نباشین

  32. احسسسسسنت به این همه پشتکار و فعالیت …هیییچ جوره واسه ی این شهر کم نذاشتن.امثال ایشون رو باید طلا گرفت.الحق و الانصاف مثل ایشون انگشت شمارند…شما ۶ سال پیش گراشو به یاد خودتون بیارین با الان گراش مقایسه کنید..حساب کار دستتون میاد..
    خدا کنه خدا کنه شهردار بعدی هم مثل ایشون واسه گراش واقعا کاااااار کنه..نه فقط شعار بده..
    اقای قائدی محترم ٰ،دعای خیر ما مردم بدرقه راهتون.همیشه خدا پشت و پناهتون.
    یاعلی

  33. یک سوال؟
    شهردار بعدی کیه؟
    آیا شورا فرد خاصی رو مد نظرشونه

    ولی خدا کنه گراشی نباشه که مثل شهردارهای قبلی که گراشی بودن هیچ کار مفیدی نمیکنه

  34. شهردار هوشمند و با دانش قادر است که عوامل مختلف و تاثیر گذار را برای مشارکت در توسعه و ابادانی شهر جذب کند ولذا مردم بزرگتربن و ارزشمند ترین گروه هدف جامعه برای شهروندان هستن لذا شهرداری در کار خود موفق هست که قادر به جذب مشارکت و همراهی مردم در همه ی عرصه های امور شهری باشد که حسین قاعدی این خوصوصیت را داشت

  35. انصاف.انصاف.دوسنان سری به شرح وظایف شهرداری بزنید انوقت میفهمید که شهردار باید چکار کند که نکرده است.زیر ساخت یعنی چی .نکنه میخای فرودگاه انترنشنال بزنه .یا بین ناساگ و بللز مترو وتراموا بکشه.یا گراش را به خلیج فارس وصل کنه .اخر گراش گسترش فضای سبز و اسفالت و سامان دادن به زباله شهری و زیبا سازی شهر و کمک به ارتقای فرهنگ شهروندی و…نیاز داشت که انجام گرفت .سپاس قایدی

  36. عزیزان کمی انصاف داشته باشید و بی تقوایی نکنید ساخت بازارچه، ساخت ۷ پارک بزرگ و نسبتا بزرگ کار زیربنایی نیست؟ آسفالت مجدد همون خیابونی که ۴۰ سال پیش الله قلی خان ساخته بود کار زیربنایی نیست؟ ساخت بلوار خلیج فارس تا پلیس راه، آسفالت خیابان رازی و بلوار امام حسین پشت بیمارستان، ساخت و آسفالت بلوار شهدا از گلزار تا میدان سوارکاری، بهسازی و موزاییک کاری پیاده روهای بلوار معلم وسپاه و خیابان های بسیج، درمانگاه و آبیاری. نور پردازی کلات، ساخت نقش زیبای گراش، ساخت ساختمان آتش نشانی، احداث رینگ کلات، آسفالت بیش از ۷۰ کوچه، آسفالت ادامه خیابان بسیج، ساخت خیابان دروازه. زیر و رو کردن وضعیت فضای سبز شهر و دیگر کارها که اگه بنویسم مثنوی مولوی میشه…

    1. آدم حساب و کتاب اگه باشی ، میدونی این پول ها که خرج شهر شد نصفش مال همین مردم بدبخت گراش بود که از تفکیک و اجازه کارو پایان کار اونم پول هنگفت ازشون گرفتن، یه جوون گراشی خونه میخواد نه خیابون آسفالت یه جوون گراشی نون میخواد واسه زنو بچش نه پارکی که دلخوشی نداره واسه بودن توش ، متاسفم واسه ساده نظریتون ، متاسفم واسه اونایی که فکر میکنن هر کی برد و هر چی نتونست ببره میگن خدا رحمتش کنه اینا رو یادگاری گذاشته اینا روو فلان کرده !!!

      شهردار هر کاری کرده وظیفش بوده ، بودجه بوده باید انجام میداده ، ببینید وظیفش بوده و باید انجام میداده ، پس فقط به وظیفش تا حدودی عمل کرده ،پس باید از اینکه کمی به وظیفش عمل کرده تشکر کرد نه اینقدر بزرگش کنید ، تا حالا بانک رفتین !!! از همین کارمندا که کارتون رو راه میندازن تشکر کردین ؟!
      خیلیا میگن وظیفشونه پس شهردار هم وظیفش بوده همین !

      1. مگه همین کارهایی که قائدی انجام داده وظیفه ی شهردارای قبل نبود؟
        چرا پس انجام ندادن؟
        البته می دونم مشکل بعضی ها با شهردار چیه… چون منافع شون از طریق شهرداری که یکی از پولدار ترین نهادهای شهری هستش از بین رفته!

      2. همین خود شما تا وقتی خونتون به اتمام نسیده و خرج دارین این حرفها رو میزنین… ولی همین که خونه رو ساختین و دیدین که کوچتون خاکی، نه انشعاب آب و برق و گاز و تلفن درستی دارین و نه جایی واسه تفریح؛ سر نیزه رو به کدوم طرف نشونه میگیرین؟

        در ضمن شما و امثال شما با این عقاید (مثلا روشنفکرانه )زیاد دارید به دیگر عزیزان تهمت ساده بودن و متوجه نبودن و… میزنید.

        1. متاسفم واسه از همه جا بیخبریت وحرف زدنت 😐

          خونه که تموم شد ،میری واسه آسفالت کوچه و … میگن باید یا هزینه رو خود محل بدن یا نصف نصف که همون نصف هزینه که شهردای میگیره مساویه با کل هزینه که به شرکت خصوصی میدن واسه اسفالت اونجا،

          برو ببین وضعیت کوچه هایی که آسفالت نشدن ، وضعیت خیلی جا ها که اصلا هیچ موقع آسفالت نشده و مشکل رفت وآمد دارن مردم،

          در ضمن فکر نکن اگه دیدی یه کوچه آسفالت شده شهرداری زحمت کشیده و هزینه رو داده ، نه جونم همون مردم محل پول دادن اونم بیشتر چون شهرداری بودجه نداره پول بیشتر میگیره از خود مردم واسشون آسفالت میکنه ، البته هم کوچه هم خودم مردم رو :))

      3. نه تنها نصفش بلکه تمام بودجه از مردم بوده چون شهرداریها بودجه از خزانه ندارن در ضمن وظیفه شهرداری تامین مسکن جهت جوانان نیست که اگر اینکارها را کرد مطمئنا” زیر سوال میرود

        1. دوست عزیز کسی نگفت شهرداری واسشون خونه بسازن ، اما یه جون ۳ سال کار کرده ۱۰ ملیون پسنداز کرده میخواد بره خونه بسازه باید همین ۱۰ ملیون رو دو دستی تقدیم شهردای کنه واسه اجازه کارو … که چی که تازه بتونه کارو شروع کنه ! خیلی چیزا رو در نظر نمیگیرین تو هوا حرف میزنین!!!

  37. سلام جناب شهردار هوشمند
    فکرکنم منظور شما از جلب مشارکت همان اجبار مردم به برداخت هزینه اجازه کار وتغییر کاربری و تفکیک با قیمتهایی بالاتر از مراکز استانها بود. فقط در یک مورد که اطلاع دارم اجازه کار ساخت تجاری ومسکونی در یک متراز مشابه در کراش از کرج بیشتر شد و فرد سرمایع کذار ترجیع دار سرمایه ۸ملیاردتومنیش رو در کرج سرمایع کذاری کنه تازه اونجا جندتا معافیت هم به باداش سرمایع کزاری بهش دادن.والبته ازاین موارد فراوان وخروج سرمایع تا دلتان بخواهد. ولی خوب برای اونایی که ظواهررومیبینن ایشون ابر مرده اما میزان جفای در حق اینده کراش برای خیلیا نا مشهوده

  38. باسلام خدمت همه دوستان. بنظر بنده نبایست هیچ شخصی را بدون سند و مدرک به باد اتهام گرفت و مطمین باشید کسانی که در هر زمینه ای بی خبر اقدام به شخصیت قابل احترام افراد یا فرد خاصی میکند خداوند در زندگی شخصی ایشان بی جواب نمیگذارد و روزی خود در معرض اتهام قرار خواهد گرفت ولی کجا پند خواهند گرفت؟!!!! نکته بعد اینکه هیچ جامعه ای نمیتوانید پیدا کنید تمامی مردم از مسوولین مربوطه و حاکمان وقت راضی باشند. حتی در بلاد غرب و آمریکا هم جماعتی همیشه از سیاست گذاریها مینالند. حتی از حکومت علی هم مردمی یاوه گویی میکردند تا برسد به اداره بخشی از امورات شهری نوپا و نسبتا کوچک. جایی که همه ی حرکات زیر نظر و چشمان تیزبین مردم قرار دارد. بنده کار اداری و هم کار اجرایی متعددی داشتم و با سختی کارها کاملا آشنا هستم. روا نیست بی تعقل عده ای را بخور و ببر و … صدا بزنیم چرا که بنظر بنده این دسته از افراد حتما ریگی در کفش داشته اند و در بمبست اداری گیر کرده اند و حالا در پی تلافی جویی حرفهای ناروا میزنند. چرا فقط رنگ زدن تک لبه ها را میبینیم؟ رشد و ساخت و ساز مجتمعهای تجاری مسکونی از چه زمانی اوج گرفت؟ اصلا علت آبادانی و ساخت و سازهای سریع در چه بود؟ مگه نه این بود کوچه ها و خیابانها شکل گرفت و نظم پیدا کرد؟ مگه رودخانه ها و مسیر سیلابها روبه راه نشد؟ درخت کاری و ایجاد چمنها و پارکهای محله ای و بوستانی چه زمانی رخ داد؟ دیوارهای پارک و آلونکهای جلو بوستان را چه کسی تخریب و با نمایی دلنشین بازسازی کرد؟ ایجاد ایستگاههای مینی بوس و تاکسی/ ساخت بازارچه مرکزی/ راه اندازی خطوط مینی بوس شهری / زیبا سازی محوطه شهرداری و ساختمان کهنه و زشت شهرداری سابق را چه کسی چشم نواز کرد؟ آسفالت خیابانها و کوچه ها و شهرکها و تک لبه گذاری معابر و هزاران پروژه فرهنگی و اجتماعی و نور پردازی کلات همیشه پایدار را چه کسی آباد کرد؟ به خداوند قسم اگر به دست من بود دکترای افتخاری شهرسازی و مدیریت شهری را به ایشان تقدیم میکردم. من با ایشان دوستی صمیمی بودم و خواهم ماند چرا که فهمیدم و به چشم خودم دیدم چطور در قلب عوام جا شد. شخصیتی متین و از خانواده ی شهید. ایشان از لحاظ مالی خانوادتا متمکن و هیچ نیازی به ستایش عده ای جاه طلب متکبر پولدار نداشت تا جلو آنها سرتعظیم فرود بیاورد. من آسایش فرزندم که شبها اونو به پارکهای مورد علاقه اش میبرم و از شاد بودنش لذت میبرم را مدیون ایشان میدانم. یادم نمیرود به خاطر علاقه زیادی که به محیط زیست دارم رفتم شهرداری در زمان تصدی فلان شهردار گفتم تعدادی سطل آشغال در سطح شهر نصب کنید اینجور زباله سطح شهر پخش نشه. جواب دادن عزیز ما پول حقوق کارمند نداریم بدیم بیایم چند میلیون سطل آشغال نصب کنیم؟!!!! وجدانا با همت ایشون چند سطل آشغال در خیابانها و کوچه ها و شهرکها و پارکها نصب شده است؟ یک نفر فقط تعداد آنرا اگر میتواند شمارش کند. بنظر بنده ایشان سردار فرهنگی هم بود چرا که روش زندگی بسیاری از شهروندان را عوض کرد. خودم هم گاهی از نحوه صرف و خرج پولها به ایشان انتقاد میکردم ولی اگر کتاب هیچکس کامل نیست را مطالعه کنیم میدانیم واقعا هیچکس کامل نیست تا ایرادی در کارش نباشد. بنظرم مشاوران قوی نداشت وگرنه جرعت و جسارت ایشان در عملیاتی کردن طرحها نظیر نداشت. همیشه انتقادها وارد هست حتی به نوشته های بنده. اما هر جا هست در پناه حق باشد. تاریخ همیشه قضاوت میکند آنچنان که زمان صعود یا افول حکومتها تاریخ به ما گوشزد میکند. پهنه مدیریتی ایشان بسیار وسیع تر از اینها بود ولیکن دردنامه ها باید نوشت از فشارهای بی امان درونی وبیرونی بر یک شخصیت. شک ندارم همیشه در دلها خواهد ماند آنگونه که دیدم یک بیمار اعصاب و روان خانم. بادبزن دست ساز برایش بافت و داد گفت بابت تشکر که این درخت گلهای کاغذی برایمان کاشتی. کاش گاهی مانند اینها سپاس گذار باشیم. زندگی صفحه ی یکتای هنرمندی ماست / هرکسی نغمه خود خواند و از صفحه رود / صفحه پیوسته بجاست / ای خوش آن نغمه که مردم بسپارند بیاد. با سپاس از راهنما و استاد خوبم جناب مهندس قائدی

  39. دوستان باید ببینیم چی مردم به شهرداری دادن و چی شهرداری به مردم داده.
    وقتی مردم ٨ میلیارد پول میدن شهردای میباید حداقل ٨ میلیارد در هرسال خرج کند. یعنی باید شهردار تلاش کنه که یه مقداری از پولها رو از محلهای دیگه جذب کنه که بتونه هزینه های جاری رو مثل حقوق کارمنداش از پول مردم نده،
    آیا واقعا اونقدر که پول دادیم کار شده.
    یکی دیگر از مشکلات شهردار عدم شفافیت مالی هست
    آیا تا کنون گزارش مستند و متقن شهرداری ارایه کرده در حال که باید طبق قانون هر ۶ ماه گزارش بده.
    آیا اخلاق و رفتار کارمندان شهرداری اصلاح شد
    آیا مدیریت نیروی انسانی و منابع مالی صورت کرفت
    آیا کسانی که برای تفکیک مراجعه میکردند راضی بودند
    آیا خود شهرداری با تعیین عوارض بالا و حق تفکیکهای غیر قانونی باعث افزایش قیمت ملک و زمین در گراش نشد
    آیا به اوضاع بافت قدیم که نیمی از مساحت گراش هست رسیدگی شد
    چرا پارک مسکن مهر اباد نشد
    بازارچه مرکزی به چه صورتی ساخته شد آیا شهرداری منتفع شد یا قرارداد جور دیکری است و
    هزار آیای دیکر که مردم بی خبرند و حتما خدمتان خواهم گفت

  40. گریشنایی های محترم
    ازتون خواهش میکنم که گزارشی تهیه کنین از میزان زمینهایی که برخی خواص شهرداری برای خودشون ورداشتن.
    جان من نظرمو حذف نکنین
    این یک خواهش
    فقط برای اینکه برخی شبهات رفع بشه
    شاید هم زمینی ورنداشته باشن
    خواهش میکنم از کارمندای سطح پایینشون بپرسین میتونن جوابتون رو بدن فکر کنم

  41. بنده با نظرات جنابان علی،همشهری(در مورد غریب پرستی صحبت کردن)،شهرک ایمان،م.راستی ،گراشی (در خلوت خود نخند به مردم)، اریایی و محصل کاملا موافق هستم
    مرحبا بر شما واقع بینان.درود بر شرفتان
    خوب است هنوز ادم های مثل شما وجود داره
    متاسفم برای عوام که فقط جلو پایشان را میبینند،فقط و فقط ظاهر را میبینند و با احساسات خود فکر میکنند و عمل
    وای بر ساده نگری
    و مرحبا به اقای شهردار
    از مردم اینطور سواستفاده کنی و انها نفهمند و قربون و صدقه ات بروند!!
    عجیب است!!!!
    اقای شهردار در خلوت خود به مردمان ما نخند

    1. پرفسور یه جوری داری از روشن فکری حرف می زنی که انگار شهرداران قبلی همشون بله و قائدی خیر!!
      کدوم ظاهر؟ کدوم ساده نگری؟
      کدوم احساسات؟
      شما حتما توقع داشتین که هزینه ساخت و ساز و بیمه ساختمون رو مجانی کنه؟
      یا اینکه شهردار نگون بخت بجای فضاسازی و ایجاد پارک بره مترو شهری و فرودگاه بسازه؟
      بابا انصافتو شکر…

  42. جناب جاناتان:اگه از شهرک ایمان صحبت کردیم واقعا مشکل داشتیم ک گفتیم وگرنه مرض ن اریم ک.بارها ب شهرداری مراجعه کردیم بابت مشکلمون.جناب منصف اگه کوچه ها آسفالت شدن بیشتر هزینشو خود ساکنان کوچه دادن.اگه کاری انجام دادن مجانی نبوده پولشو گرفته،اینقد از یک شخصیت بت نسازین

    1. کسی بت نمی سازه فقط از خوش خدمتی یه فرد دفاع میکنیم
      در ضمن مگه برای آسفات کوچه ها در دوره های قبلی کاملا مجانی بوده؟
      – بده با پول همین گرفتن مقدار کم آسفالت در محلات، پارک احداث شده و از لحاظ بهداشت و نظافت فوق العاده شده؟

  43. شصت و دو پیام خوندم ولی دریغ از حرف راست!
    اول تشکر از مهندس قائدی بخاطر زحماتشان و انشاالله هر جا باشند موفق و سرفراز.
    دوم اینکه حالا راحت شدین…..
    سوم دوتا شهردار خوب الله قلی خان و مهندس قایدی

  44. اگه پولی که از بابت مالیات واریز حساب شهرداری میشه خبر داشتید دیگه ایقد ممنون و تشکر و سپاس وووو نمیکردید
    اهاااااااااااااای بی خبرا با پول خودتونه این فضای سبز و پارک……این درصدی نه همش

  45. سارا خانم سلام خدمت شما عرض کنم که کوچه های اون شهرک زیر سازی و اسفالت بوده کمی به ذهن مبارک نیشکون بکیری یادتون میاد جهت اطلاع گفتم،پشت استادیوم کوچهای اول و دوم اگه میگی درسته

  46. بله اقا محمد اینها نمیفهمند که این کارها تنها درصد کمی از پول خودشان است
    تاسف،تاسف برای این مردمان

  47. فکر کنم مردمان شهر با فرهنگ ما معنی کار زیر بنایی رو نمیدونن؛ فکر می کنن ساختن چند پارک غیر ایمن و اسفالت چندتا کوچه و مثلا خیابان دروازه که توی این شهر هیچ مشکلی رو حل نمی کنه بهش میگین کار زیربنایی. واقعا متاسفم برای تحصیل کرده ها، هزینه نگهداری و نظافتش باید از کجا تامین بشه؟ مگر نباید شهرداری درامد پایدار داشته باشه (به گفته مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی)کجاس درامدش حتما باید از پروانه ساختمانی تفکیک وتغییر کاربری زمین باشه که خود باعث تورم وگرانی میشه

  48. آفرین برشما که بجای اینکه فقط درمورد همین شهردار حرف بزنید(حالا یا تشویق یا انتقاد)میشیتید و بد شهردارهای قبلی میگید،
    جناب ر ر ، مهدی،یسنا،بگ میرزا و…
    شماها واقعا قدرنشناسید،
    حالا جناب قایدی زحمت کشیدن و به ظاهر شهر رسیدن خب شهردارهای قبل چون کارهای اساسی تر بوده باید اول اونا رو انجام میدادن بعد به کارهای فرعی تر میرسیدن،خب زمان مهندس قایدی دیگه اون کارهای زیربنایی و اصلی توسط شهردارهای قبل انجام شده بود وبه امور فرعی پرداختند.
    لطفا انصاف داشته باشید،چرا تا دیدید جایی خلاف نظرتون کاری انجام شد سریع طرف رو متهم به پر کردن جیبش و ….میکنید،لطفا به شهردارهای قبلی توهین نکنید،اصلا همین بهتر که شورا فرد بومی رو به عنوان شهردار انتخاب نکنه چون گراشیهایی امثال شما سریع پشتش رو خالی میکنید.
    جواب همه این تهمت ها و قدرنشناسیهاتون رو میذارم برای اون دنیا،فکرنکنید من یکی از اون شهرداراهما،نه
    من کسی هستم که سفید شدن ریش این افراد رو پای این مسولیت دیدم.
    خواهشا حالا دیگه با این حرفهای نسنجیده دل این عزیزان رو نرنجونید.

  49. هواداران شهرداران قبل با تقدیم احترام
    چرا شما به تکاپو افتاده اید
    ایا این تکاپو و روشویی به معنای خودکم بینی عملکرد این عزیزان در مقابل این شهردار جسور وکار بلد نیست
    به قول گراشیها این مردم که نان جو نخورده اند پس اجازه دهید شهردار قهرمان قایدی عزیز با دل شاد وخرم از شهر برود در حالیکه قلب مردم با اوست
    مهندس قایدی متشکریم واز اینکه بعضیها تحمل دیدن خدمات شما را ندارند عذرخواهی میکنیم

  50. جناب بگ میرزا شما لازم نکرده بخاطر بعضی ها از شهردار عذر خواهی کنید
    شما ساده لوحی خود رو از طرف خود بیان کنید
    سنگ بقیه رو به سینه نزن

  51. در طول تاریخ شمار ادم های اگاه و بیدار بسی کمتر از شمار افراد ساده لوح و بی خرد بوده
    عاشورا را به یاد اورید و ٧٢ تن را در برابر هزاران نفر مقایسه کنید

  52. جناب بک میرزا،لازم نکرده از طرف ما تشکرکنی،ما خودمون تشکرکردن رو خوب بلدیم،ظاهرا تو تشکرکردن رو بلد نیستی.من خودم اگه چشاتوخوب واکنی میبینی که نوشتم قدردان همه شهرداران(حتی مهندس قایدی)

  53. درضمن نکنه این تعریف شما از شهردار هم نشونه خودکم بینیه که تاب جواب منو نداری و وسخن منو نشونه خودکم بینی میدونی،،،هااااااااا؟؟؟

  54. چرا تا چیزی میشه بحث میکنید؟؟! واقعا زشته واسه مردم گراش که همیشه با هم متحد بودن…
    اونایی که دارین از شهردار سابق انتقاد میکنید، چرا تا الان که ایشون بودن چیزی نگفتین؟؟ چرا همون موقع انتقاد نکردید؟؟
    الان که بی فایده هست

  55. واقعا که گریشنا برای خیلی از کامنتها تبعیض قاعل میشه (کامنتها رو نمیزنه یا اگه بزنه هم کامل نمیزنه) من که نه تهمت زدم نه توهین کردم
    توصیه های مقام معظم رهبری که اول هر سال که به مسئولین میگن هیچ کدام عملی نشد کجاست همت مضاعف کار مضاعف،کجاست حماسه سیاسی حماسه اقتصادی ،
    کجاست اصلاح الگو مصرف ، ازهمه مهمتر کجاست اقتصاد مقاومتی اگه بدونید یعنی چی؟؟

    1. بخش آخر نظر قبلی شما حاوی توهین به مسئولین بود و حذف شد.
      بخش آخر همین نظر هم حاوی بی‌احترامی به افراد بود، و به همین دلیل حذف شد.

  56. بالاخره در مورد کسی که رفته و کار دیگه ای از دستش بر نمیاد بیخود امیدوارم شورا در مورد شهردار جدید وسواس و قدرت نظارت بیشتری داشته باشه
    اگه مهندس انصاری نه عنوان سر پرست انتخاب شده بود از همه لحاظ بهتر نبود؟؟؟

  57. هرکسی و هر کاری یه عده مخالف و موافق داره؛ حتی زمان همان الله قلی خان هم که ازشون تعریف میشه (که درسته) یه عده مخالف بودند و آنها کسانی بودند که زمینها و سرمایه شان میرفت…
    در آخر هم تشکر میکنم از شرداری که برای بهتر شدن فرهنگ شهر زحمت زیادی کشید…
    واینکه دوستان ریزبین و منفی باف گراش: اینقدر راحت خیل طرفداران شهردار به باد انتقاد و ساده نگری نبینید که جز توهین معنی دیگه ای نداره…

  58. سلام خسته نباشید شورای محترم حتما تحت فشار بودند که رفتند وگر نه حسین قائدی خودشو گراشی میدونستن امیدوارم که بتونید از معلوماتشون استفاده دیگری ببرید. از دوستانی که انتقاد کردند اینو همه خوب میدونن از مهندس قائدی بهتر کم وجود داره

  59. ضمن خسته نباشید به شهردار وتیمش لازمه ما اهالی بولوار ملاصدرا گله کنیم که علیرغم قرار داشتن کوچه شهید رادمرد در کمربندی سرداران ودرمنظر ومرءای شهروندان وغیره این کوچه ۵۰متری را آسفالت نکرد وخاکی باقی مانده است ان شاءالله شورا وشهرداربعدی بهش توجه کنند إن شاءالله

  60. این شهردار از چند شهردار قبلى خداهیش بهتر بود… ، انشاا یک شهردار باتدبیر امثال اقاى قاعدى انتخاب کنن

    1. سلام
      اووووشششش… کبه دلتو له ببه.
      چکده اگایی… گاشکه نتیجه ایی اوشوا!
      بابا ول بکنی. آو پس آو گنه ترن. هههه
      این بنده خدا که رفت (خدا یار و معینوش)… حالا چه ته بعدی چه ابه؟؟؟

  61. بازنده اصلی شورای گراش و برنده اصلی شورای زرقان
    در اینجا مشخص شد که شورای شهر زرقان خیلی زرنگ و باهوش بودند که این شهردار متخصص در هوا قاپیدند بعنوان شهردار.
    جهت اطلاع شورای شهر و همشهریان گراشی:
    زرقان دارای پالایشگاه نفت و حدوداً ۴۰۰ واحد تولیدی و صنعتی میباشد. اگر آقای مهندس قایدی به عنوان شهردار برگزیده شده به سه علت و تخصصی که داشته اند:
    ۱- معماری و شهرسازی
    ۲- اقتصاد و تجارت
    ۳- مسلط بودن به چند زبان خارجی

  62. درود وصد بدرود بر مهندس قائدی . تا قبل از آمدن قائدی باید با ماسک وارد خیابان میشدیم تا از گرد و خاک خفه نشیم/ میوه فروشا ومغازه ها وسایل و میوه ها رو تو خیابون میذاشتن و سد معبر میکردن شبیه چاله میدون/یه پارک درست حسابی نداشتیم که بچه ها رو ببریم پارک/فضای پارک ها هم بیشتر شبیه جنگل متروکه بود که پاتوق کلاغ و گربه ها بود/بوی فاضلاب که در جدول شهر بود ادم را خفه میکرد/یه پیاده رو موزاییک شده نداشتیم/درختان بولوارها نا موزون و بد ترکیب بودن/ فضای سبز که در حد صفر بود و……. واما با امدن قائدی تحولی چشم نواز در گراش پدید آمد و من الان افتخار میکنم که یک گراشیم

  63. خیلی مسخره هست که فکر کنیم مهندس قائدی شر بودن اگر کارش بد بود شهردار زرقان نمی شدن من از اوز با ۱۸ چرخ بچه هامو می یارم گراش بخاطر پارکهای متنوع و زیباش و شهر زیبای گراش تو منطقه از همجا زیباتره ،کاش همه شهردارای دنیا مثل مهندس قائدی باشن کاش شهردار همین مناطق شده بودن.گراشیها آدمای مهمون نوازی هستن ازشون بعید هست که بعضی هاشون نمک نشناس باشن.امیدوارم هرجا که هستن حالشون خوب باشه

  64. آره خدا پدر و مادر شورای زرقان بیامرزا که مهندس قائدی رو از شر بعضی ها نجات داد آخه آدم عاقل اگه شر بود شهرداری با موقعیت بهتر از گراش نمی رفت دیگه این حرفو نزنی جای که مسخرت می کنند.

  65. مهم اینجاست که خوب اومد.گراش رو اباد کرد. و خوب رفت..

    اقای قاىدی مطمىنا هر جا برین جای پیشرفت بیشتری دارین تا گراش..
    بخصوص که تو این چن روز خیلی صمیمانه گراشی ها ارادت خودشون رو به شما ثابت کردن..!!!

    فکر نمی کردم اینقدر آدمای قدر نشناسی باشیم..!!!!!

    بخاطر همینه که خیلی از گراشیهامون واس پیشرفت تو گراش نمی مونن و سرمایه و سواد و زندگیشونو واس شهرای بزرگ خرج میکنن.چون اونجاها واس کار و فعالیت آدم ارزش قاىلن…نه ماهایی قدر نمی دونیم…
    متاااااااسفم!
    ——————–

    1. سلام لیلی۷۵
      اونای که تو گراش نمیمونن بخاطر حسادت هست که تو خون و رگ خیلی از ما جنوبی هاست(مخصوصاگراش) .مثلا شما یه مغازه لوازم آرایشی بزن چند نفر ببینن که شما درآمدتون خوبه فرداش یه مغازه لوازم آرایشی کنار مغازه شماست در نتیجه شما باید فاتحه سرمایه تون بخونید.بخاطر همینه که سرمایه هایشان در شهرهای دیگه سرمایه گذاری میکنند

  66. جناب نصیحت برادرانه
    و رفتن ایشون هم به خاطر خانوادش بوده وگرنه تا اخر عمر میموند
    ولی با این وجود باز هم از رفتنش پشیمون میشه
    شک نکن

  67. بخاطر مردم گراش می موندن چون خودشونو گراشی می دونستن در ضمن برای همینه که مردم از رفتنشون ناراحتن چون گراشو دوست دارن.شایدم به خاطر مردم برگردن انشاءاله.

  68. چرا یکیتون خب وبد بودن قائدی رو شورا نمیدونید؟شاید رفتن یاموندنش شورابوده،شما همش شهردارو مقصرمیدونید بابا همش زیر سر شورا بوده چرا نمیفهمید خب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

104 نظر
scroll to top