بستن

درخواست‌های فرماندار، وعده‌های وزیر راه

گریشنا: در دیدار فرماندار گراش با وزیر راه و شهرسازی، درخواست‌های ارائه شده از طرف مسئولین شهرستان گراش را بررسی کرد و برای انجام آن‌ها قول پیگیری داد.

علی اصغر فرودی فرماندار گراش در گفتگو با خبرنگار گریشنا در مورد کوتاه بودن سفر وزیر راه به گراش گفت: «وزیر برنامه فشرده و وقت کمی داشت و از قبل هم بنا بر همین بود. وزیر از صبح در سفر بودند و شهرستان‌های دیگر هم سفر گذرا بوده است. اما در مسیر گراش به لار و همچنین در محل استراحت وزیر من نامه‌های درخواست شهرستان را با امضا مشترک امام‌جمعه، نماینده مجلس، فرماندار و رییس شورای شهر تحویل وزیر دادم و در مورد این درخواست‌ها صحبت کردیم.»

فرماندار گراش در مورد درخواست‌های اصلی از وزیر گفت: «در مورد مجتمع اداری قرار شد که با هماهنگی آقای نوبخت اعتبار مناسبی برای این مجتمع در نظر گرفته شد. دوم در مورد جاده چک‌چک وزیر به معاون مربوطه برای تامین امکانات و مصالح لازم از جمله قیر دستور لازم را داد.»

فرماندار در مورد تونل بالنگستان گفت: «در مورد پروژه تونل بالنگستان که درخواست اصلی مردم بخش ارد و دهستان‌های فداغ و خلیلی است قرار شد با تامین اعتبار این پروژه از حالت راکد خارج شود.»

در مورد طرح مشارکتی در حوزه مسکن و مجتمع فرهنگی و تفریحی که قرار است با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پشت پارک شهر اجرا شود نیز به گفته فرماندار با استقبال وزیر همراه شد: « وزیر پیش‌نهاد داد که طرح آماده و پخته‌تر شود و در مورد تامین زمین مورد نیاز نیز قول داده شد.»

آخرین درخواستمطرح شده درخواست ارتقا نمایندگی راه و شهرسازی گراش به اداره بود. وزیر این مساله را منوط به اخذ مجوز از سازمان برنامه‌ریزی دانست تا امکان ارتقا این اداره فراهم شود.

Akhondi Vazir Rah (5)

خبرهای مرتبط:

سفر ربع ساعته وزیر راه به گراش

کارنامه راه و شهرسازی گراش پیش‌ روی وزیر

سفرهای کوتاه وزرای راه، کمتر از یک ساعت در ده سال

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top